طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

با گذشت زمان ، همزمان با پیشرفت چشمگیر فناوری، نیازهای افراد نیز پیشرفت می کنند. توجه به مدیریت زمان و صرفه جویی در هزینه بیش از هر زمان دیگری مهم شده است. یکی از موضوعاتی که بیشتر تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته است، موضوع خرید و فروش کالا و ارائه خدمات مختلف به مصرف کنندگان است. برای مصرف کنندگان بسیار مهم است که بتوانند در هنگام خرید ویژگی و مشخصات یک محصول را مشاهده کنند، تصاویر را از زوایای مختلف مشاهده کنند، نظرات کاربران را بخوانند و به طور کلی یک خرید آسان، سریع و لذت بخش را تجربه کنند. طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی در تبریز گزینه ای است که این مشکلات را برآورده می کند. تیم آونگ وب برای رشد تجارت شما و همچنین جلب رضایت مشتری هنگام خرید، آماده طراحی فروشگاه اینترنتی در تبریز می باشد.

طراحی فروشگاه اینترنتی در تبریز

مزایای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در تبریز

اگر کالایی می فروشید، می توانید با سفارش طراحی سایت فروشگاهی و فعالیت در آن، تجارت خود را رشد داده و درآمد خود را افزایش دهید.

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز بسته به نوع فعالیت و همچنین اهدافی که تعیین کرده اید انواع مختلفی دارد. به عنوان مثال ، طراحی سایت فروشگاهی معمولی برای خدمات و محصولات مربوط به کسب و کار خودمان می باشد. نوع دیگر طراحی فروشگاه اینترنتی مارکت پلیس می باشد جهت فروش محصولات سایر افراد و شرکت ها بصورت آنلاین می باشد. طراحی سایت مشابه دیجی کالا از نوع مارکت پلیس می باشد.

یکی از نمونه های متداول طراحی سایت در تبریز، طراحی سایت فروشگاهی در تبریز است. با استفاده از وب سایت فروشگاهی ، امکان فروش محصولات در سراسر کشور در هر زمان باعث جذب مشتری بیشتر ، صرفه جویی در هزینه های جاری، بهبود کیفیت خدمات است. 

فروش بیشتر

کاهش هزینه ها

طرح اختصاصی

امکانات بیشتر

چه نوع طراحی فروشگاه اینترنتی در تبریز مناسب است؟

مهم نیست که شغل شما چیست، برای اینکه بتوانید خدمات و محصولات خود را به راحتی به مصرف کنندگان ارائه دهید و در نتیجه فروش بیشتری حاصل کنید، کافی است سایت فروشگاه خود را راه اندازی کنید. در شهر تبریز با توجه به ویژگی ها و شرایط آن، فعالیت ها و مشاغلی از قبیل فروش انواع مواد غذایی و شیرینی جات، ساخت و تولید اقلام تزئینی و صنایع دستی، فروش انواع قطعات و ابزار صنعتی، انواع مشاغل خدماتی و سایر موارد مشابه را فقط با طراحی فروشگاه اینترنتی در تبریز بصورت آنلاین مشتریان بیشتری جذب کنید. مشاوران تیم آونگ وب در زمینه طراحی سایت فروشگاهی و طراحی لوگو در تبریز آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه بهترین راه حل برای رشد تجارت شما هستند.

قیمت طراحی سایت و فروشگاه

تمام امکاناتی که برای شروع لازم دارید را با تعرفه‌ای واقعاً مناسب دریافت کنید

سایت حرفه ای

فروشگاه حرفه ای

افزایش فروش با سئو سایت فروشگاهی

بسیاری از افراد در صورت نیاز به محصول یا خدمات به موتورهای جستجو بخصوص گوگل روی می آورند. آنها به دنبال محصولات، مقایسه ها و سایر اطلاعات برای کمک به آنها در تصمیم گیری آگاهانه هستند. اگر وب سایت شما در نتایج نتایج Google نشان داده نشود ، بیشتر مشتریان خود را از دست خواهید داد. طراحی وب سایت فروشگاهی در تبریز بدون سئو مانند قدم زدن در صحرای بدون آب است! با کمک سئو در تبریز، افراد می توانند خدمات و محصولات شما را به راحتی پیدا کنند و شما می توانید خدمات و محصولات سایت خود را به افراد بیشتری ارائه دهید. 

لیست برخی امکانات طراحی فروشگاه اینترنتی

محصولات نامحدود

تعریف بی نهایت محصول (فیزیکی و دانلودی) دسته بندی محصول و ویژگی محصول

پروفایل کاربری

دارای پروفایل کاربری برای مشتریان جهت مشاهده یا ویرایش و وضعیت سفارشات

کاملا واکنشگرا

کاملا ریسپانسیو منطبق بر صفحه نمایش های مختلف مانند لپ تاپ، تب لت و موبایل

جستجو و فیلتر

تعریف انواع فیلتر و جستجوی پیشرفته روی ویژگی های محصولات

تخفیفات

قابلیت تعریف انواع سناریو های تخفیف و فروش

اتصال به شبکه های اجتماعی

اتصال و انتشار در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و تلگرام

حمل و نقل

تعریف انواع روش های حمل و نقل برای محصولات فیزیکی

امکانات پیشرفته

انواع گزارشات، مقایسه محصولات، افزودن به علاقمندی وامکانات متنوع دیگر.

معرفی در گوگل

دارای زیر ساخت و افزونه قوی سئو برای شناخته شدن در موتورهای جستجو

پرداخت

تعریف انواع روش های پرداخت ماننده پرداخت در محل یا اتصال به درگاه های بانکی

انواع منو

تعریف انواع منوهای آبشاری و مگامنو همراه با انواع مختلف طرح بندی صفحات وب سایت

امنیت و بروزرسانی

دارای افزونه های امنیتی قوی برای جلوگیری از هک شده یا اسپم کردن سایت

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در تبریز

تلفن های همراه امروزه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند. با توجه به اینکه این دستگاه ها توانایی انجام بسیاری از کارهای آنلاین مانند خدمات بانکی، خرید محصولات و موضوعات آموزشی را دارند، از محبوبیت بالایی در بین مردم و مصرف کنندگان برخوردار هستند. با گذشت سالها، اهمیت طراحی اپلیکیشن های موبایل بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است. در بین شرکتها و مشاغل مختلف مورد توجه است.

به لطف دسترسی آسان و سهولت استفاده از تلفن های همراه، با طراحی برنامه های کاربردی برای Android و iOS، فرصتی ایده آل برای معرفی خدمات و فروش محصولات ایجاد شده است. تیم آونگ وب با ارائه نمونه های موفق در زمینه توسعه برنامه ها و ارائه مقرون به صرفه ترین قیمت برای طراحی اپلیکیشن موبایل ، این امکان را برای مشتریان محترم فراهم کرده است تا علاوه بر طراحی فروشگاه اینترنتی در تبریز ، یک برنامه حرفه ای متناسب با وب سایت خود را نیز سفارش دهند.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در تبریز

برای مشاوره رایگان

شماره همراه خود را بصورت کامل وارد نمایید

مثال : 09140000000

× مشاوره رایگان از واتساپ