طراحی سایت آگهی در تبریز

طراحی سایت آگهی در تبریز

یکی از رایج ‌ترین وب سایت‌ ها در دنیای دیجیتال، وب سایت‌ های آگهی است. بسیاری از کاربران برای دریافت خدمات و یا خرید کالا در گوگل دست به سرچ می‌ شوند و به سایت ‌های تبلیغاتی مثل دیوار، شیپور و … می ‌رسند. البته این دو سایت تبلیغاتی بسیار معروف هستند و در حال حاضر بسیاری از افراد به سراغ طراحی سایت آگهی در تبریز رفته ‌اند و لینک ‌های اول گوگل را به خود اختصاص داده اند. حال در صورتی که شما هم می‌ خواهید وارد این حوزه شوید و لینک ‌های اول گوگل را از آن خود کنید؛ پس همین حالا برای ساخت سایت تبلیغاتی دست به کار شوید. مجموعه آونگ وب با سابقه چند ساله در زمینه طراحی سایت در تبریز آماده ارائه خدمات ساخت سایت آگهی و نیازمندی می باشد.

 

طراحی انواع وب سایت ‌های آگهی در تبریز

وب سایت درج آگهی در زمینه ‌های متفاوتی به طور تخصصی و عمومی، توسط تیم آونگ وب می‌ تواند راه اندازی شود. به طور مثال، ممکن است قصد شما از طراحی سایت آگهی در تبریز این باشد که مشاغل زیادی از جمله پزشکان، وکلا، تعمیرکاران و … را معرفی کنید؛ یا به تبلیغ خرید لوازم خانگی فروشگاه ‌ها بپردازید و یا فقط آگهی استخدامی و نیازمندی در آن درج کنید. همچنین ممکن است قصد داشته باشید وب سایت آگهی عمومی مانند سایت دیوار، شیپور و … با دسته بندی ‌های متفاوت داشته باشید. در هر صورت، تیم آونگ وب با بررسی جامعه هدف و استانداردهای جهانی می‌ تواند جهت ساخت سایت آگهی تخصصی و عمومی به شما کمک کند.

 هدف شما هر چه باشد؛ تیم آونگ وب قادر به پیاده سازی آن در بهترین شکل ممکن خواهد بود. ما با تجربه‌ های زیادی که در طراحی سایت تبلیغاتی داریم؛ بی شک می ‌توانیم در مسیر ساخت انواع سایت ‌های آگهی، طراحی سایت نیازمندی در تبریز و … به شما کمک کنیم.

طراحی سایت تبلیغاتی در تبریز

رایج ترین امکانات برای طراحی سایت آگهی در تبریز

تمامی سایت ‌های آگهی که از سوی تیم آونگ وب طراحی می ‌شود؛ دارای امکانات زیادی می باشند. از جمله امکانات طراحی سایت آگهی در تبریز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه عضویت کاربر با پنل کاربری قابل فهم و مناسب
  • تعریف دسته بندی‌ های مختلف بر اساس موضوعات آگهی مانند استخدام، وسایل نقلیه، املاک، لوازم الکترونیکی، خدمات منزل، آموزش و …
  • امکان درج آگهی رایگان و پولی
  • صفحه اصلی، صفحه راهنمایی درج آگهی،صفحه درباره‌ ی ما، صفحه تماس با ما و ..
  • امکان به اشتراک گذاری آگهی ‌های درج شده در میان تمامی شبکه های اجتماعی
  • اسلایدشو، گالری تصاویر و ویدیو
  • پیاده سازی نقشه گوگل
  • درج پاپ آپ و ارسال پیامک و یا ایمیل برای اطلاع رسانی
  • قابلیت ارسال نظرات کاربران برای هر آگهی
  • در صفحات اخبار و مقالات
  • بنرهای تبلیغاتی
  • پرسش‌های متداولFAQ و قوانین و مقررات
  • درگاه پرداخت الکترونیکی
  • امکان ایجاد تعرفه ‌های متفاوت برای درج آگهی
  • امکان نردبانی کردن آگهی
  • امکان فوری کردن آگهی
  • امکان فیلتربندی ( استان، شهر، محله و …)
  • تعریف کد تخفیف برای درج آگهی
  • تعیین زمان شروع و انقضای آگهی
  • تایید آگهی به صورت خودکار و دستی
  • جستجو پیشرفته
  • نمایش لیست آگهی های مرتبط

و موارد مشابه در وب سایت آگهی قابل پیاده سازی می باشد. البته وب سایت ‌های نیازمندی، آگهی و یا همان وب سایت‌ های تبلیغاتی بسته به نوع وب سایت ( تخصصی و یا عمومی) می ‌تواند از امکانات متنوعی بهره مند شوند. که در بالا شما با رایج ‌ترین امکانات برای طراحی سایت نیازمندی در تبریز نیز آشنا شدید. اکنون در صورتی که قصد طراحی وب سایت درج آگهی را دارید؛ و می‌ خواهید وب سایت شما از بهترین امکانات و قابلیت ‌های پیشرفته بهره مند شود؛ پس با مشاورین آونگ وب در ارتباط باشید.

 

آشنایی با مزایای طراحی سایت تبلیغاتی در تبریز

طراحی سایت درج آگهی یکی از رایج ‌ترین خدمات تیم آونگ وب می باشد. این خدمات توسط متخصصانی خبره و با تجربه ارائه می‌ شود. از آنجایی که رقبا در این حوزه بسیار قوی به میدان آمده اند؛ از این رو شما هم باید بتوانید؛ بهترین شرکت طراحی سایت آگهی در تبریز را انتخاب کنید تا در این حوزه موفق شوید و حتی از رقیبان جلو بزنید. در حال حاضر اگر قصد طراحی سایت درج اگهی را دارید؛ می‌ توانید همه جوره روی ما حساب کنید. شما با درخواست خدمات طراحی سایت آگهی در تبریز می ‌توانید از مزیت ‌های زیر بهره مند شوید:

طراحی سایت آگهی در تبریز با امنیت بسیار بالا

امنیت سایت یکی از مهم‌ ترین خدمات تیم آونگ وب می باشد که توسط تیم برنامه نویس و طبق به روزترین تکنولوژی‌ ها و استانداردها برای سایت شما ایجاد می‌ شود.

طراحی سایت نیازمندی در تبریز

طراحی سایت آگهی در تبریز با سرعت لود شدن سریع

سرعت بالای سایت، نقش به سزایی در جذب کاربر دارد. بی شک در صورتی که سایتی سرعت بالایی نداشته باشد؛ کاربران از صفحات سایت آگهی خیلی سریع خارج می ‌شود. اگر سرعت لود صفحات وب سایت آگهی کند باشد؛ بدون تردید شانس بسیار کمی جهت دیده شدن توسط مخاطبین وجود دارد. طبق آخرین آمار به دست آمده؛ کاربران در 90 درصد مواقع بیشتر از ۵ الی 7 ثانیه برای باز شدن وب سایت مورد نظر منتظر نمی مانند و بعد از آن سریع به سراغ گزینه ‌های پیشنهادی بعدی گوگل می ‌روند. پس با سپردن طراحی سایت تبلیغاتی به تیم آونگ وب می ‌توانید خیال خود را از این بابت راحت کنید.

طراحی سایت تبلیغاتی با گرافیک بسیار شیک و مناسب

طراحی گرافیک سایت همیشه حرف اول را در ماندگاری کاربران می ‌زند. در صورتی که وب سایتی در مناسب ترین و جذاب ‌ترین حالت ممکن طراحی شده باشد؛ قطعا می ‌تواند نظر کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. اکنون آونگ وب، با گردآوری تیم گرافیست، قادر به طراحی سایت تبلیغاتی جذاب و مناسب با هر نوع سایت آگهی می باشد.

طراحی سایت درج آگهی با سئو بسیار قوی

بی شک مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین عامل برای پربازدید شدن و موفق شدن در هر کسب و کار، سئو قوی می باشد. سئو همان عملیاتی است که آگهی ‌ها را به لینک ‌های صفحات گوگل برده و بدین صورت، ترافیک سایت شما را بالا می ‌برد. در صورتی که سایت آگهی، از سئو خوبی بهره مند نشده باشد؛ قطع به یقین به بن بست می ‌خورد. در حال حاضر تیم سئو در تبریز سایت آونگ وب، طبق به روزترین اطلاعات و الگوریتم‌ های گوگل صفحات سایت آگهی را سئو می ‌کنند تا روز به روز، میزان بازدید کاربران گوگل از سایت شما افزایش پیدا کند و در نهایت شما را به هدفتان برساند.

 

طراحی سایت آگهی در تبریز با پشتیبانی مناسب

یکی دیگر از خدمات تیم آونگ وب، پشتیبانی مناسب از وب سایت آگهی می باشد. بعد از اتمام پروژه طراحی وب سایت تبلیغاتی، شما از خدمات پشتیبانی برای رفع مشکلات احتمالی و یا پاسخ به سوالات رایج در مدت زمان مشخصی، به طور ۲۴ ساعته بهره مند خواهید شد.

 

ساخت وب سایت آگهی ریسپانسیو

یک وب سایت استاندارد باید در تمامی دستگاه ها از جمله موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و … در هر اندازه صفحه ای نمایشی، به درستی با چیدمان استاندارد و مناسبی به نمایش درآید. از آنجایی که کاربران موبایل روزانه در حال گسترش هستند؛ پس نمایش صحیح سایت در موبایل را باید بیشتر از گذشته به آن اهمیت داد. به طور کلی به این عملیات ریسپانسیو بودن سایت می گویند.

ساخت سایت آگهی و نیازمندی

آموزش نحوه کار با وب سایت آگهی

از دیگر خدمات آونگ وب بعد از ساخت سایت آگهی، آموزش کار با پنل کاربری برای مدیران سایت یا همان ادمین سایت می باشد. در این خدمات، آموزش انجام عملیات متعدد از جمله: اضافه کردن، ادیت کردن ، حذف کردن آگهی ها، مدیریت نظرها، بررسی تراکنش ها، درج بنر تبلیغاتی و … توسط متخصصین آونگ وب به مدیران سایت آموزش داده می ‌شود.

 

قیمت طراحی سایت نیازمندی در تبریز چقدر است؟

قیمت طراحی سایت آگهی در تبریز به عوامل زیادی بستگی دارد. به طور مثال نوع سایت آگهی شما قطعا روی قیمت ساخت وب سایت تبلیغاتی اثر می ‌گذارد. در صورتی که سایت آگهی شما عمومی باشد؛ قطع به یقین به امکانات بیشتری نیاز خواهید داشت. علاوه بر این سطح گرافیک سایت، خدمات سئو و … روی هزینه ساخت وب سایت آگهی تاثیر می ‌گذارد. در حال حاضر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طراحی سایت آگهی در تبریز می ‌توانید با ما در ارتباط باشید. کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

ساخت وب سایت تبلیغاتی رایگان بهتر است یا غیر رایگان؟

در حال حاضر وب سایت های نیازمندی ها و تبلیغاتی زیادی هستند که به طور رایگان خدمات درج آگهی را برای کاربران خود ارائه می ‌دهند تا بدین واسطه افراد زیادی را به سمت خود جذب کنند. اما چیزی که وجود دارد این است که با ساخت وب سایت تبلیغاتی رایگان، شاید نتوانید به رقبای برسید و موفق شوید. به همین دلیل پیشنهاد می ‌کنیم که در یک دوره مناسبی قابلیت درج آگهی در سایت را برای کاربران خود رایگان کنید و سپس بعد از رسیدن به موفقیت نسبی، به سراغ پیاده سازی استراتژی‌ های متفاوت برای تعرفه دار کردن آگهی ها بروید. البته این فقط یک پیشنهاد است؛ اکنون اگر می‌ خواهید با یک متخصص جهت طراحی سایت درج آگهی، ساخت وب سایت تبلیغاتی رایگان و … مشورت کنید؛ تیم آونگ وب با داشتن کارشناسانی زبده و بسیار با تجربه در این زمینه می‌ توانند به شما کمک کنند.

اگر مایل به افزایش میزان فروش آنلاین کسب و کار خود هستید، با ما تماس بگیرید

× مشاوره رایگان از واتساپ