کلاس آموزش طراحی سایت در تبریز – آموزش وردپرس در تبریز 100 درصد تضمینی

آموزش طراحی سایت در تبریز

تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی و یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ایران است. کسب و کارهای زیادی در این شهر صنعتی وجود دارند که هنوز سایتی ندارند و به صورت حرفه ای وارد فضای آنلاین نشده اند. با توجه به کوچ کسب و کارها به سمت اینترنتی شدن و همچنین تمایل کاربران به خرید اینترنتی، می توان پیش بینی کرد که در آینده نه چندان دور تمامی این کسب و کارها به دنبال ایجاد سایت باشند. بنابراین اگر ساکن تبریز هستید با آموزش طراحی سایت در تبریز و آموزش وردپرس در تبریز فراگیری این علم می توانید آینده خود را تامین کنید.

چنانچه به فکر آینده هستید و نمی خواهید بیکار بمانید، با این مقاله از آونگ وب همراه باشید. در این مقاله می خواهیم با تعدادی از روش های طراحی سایت در تبریز آشنا شویم و نحوه آموزش طراحی سایت در تبریز را بررسی کنیم. پس در صورتی که از اهالی شهر تبریز هستید، و علاقه دارید با طراحی کردن وبسایت های مختلف کسب درآمد کنید، مقاله خوبی را انتخاب کرده اید.

 

کلاس های طراحی سایت در تبریز

همانطور که گفته شد طراحی سایت یک علم مفید است که با وجود اینکه هم اکنون نیز تقاضای زیادی در بازار کار برای آن وجود دارد، اما در آینده نیز بسیاری از کسب و کارها به سمت آن حرکت خواهند کرد و نیاز به این علم بیشتر خواهد شد. بنابراین یادگیری یکی از روش های ایجاد سایت می تواند برای آینده شما مفید باشد.

اکنون شاید یک سوال برای شما وجود داشته باشد، چگونه باید طراحی سایت را یاد بگیریم؟

پاسخ به این سوال کمی سخت است. با پیدایش اینترنت روش های زیادی برای یادگیری هر علمی وجود دارد. استفاده از دوره های آنلاین و مشاهده فیلم های آموزشی می تواند شما را در جهت فراگیری طراحی سایت کمک کند. خواندن کتاب های مربوط به حوزه طراحی و ایجاد سایت نیز بسیار موثر است. اما نباید اهمیت و قدرت کلاس های حضوری را فراموش کرد.

اگر می خواهید طراحی سایت را بیاموزید و در شهر تبریز سکونت دارید، آونگ وب این امکان را برای شما فراهم کرده است. با شرکت در کلاس های طراحی سایت در تبریز به راحتی می توانید درآمدزایی خود را آغاز کنید.

 

دوره های آموزشی طراحی سایت در تبریز

علم برنامه نویسی مخصوصا در حوزه وب بسیار گسترده است. این بدین معنی است که روش های ایجاد سایت فقط به یکی یا دو روش محدود نمی شود و طراحان سایت به چندین روش مختلف می توانند سایتی را ایجاد کنند. البته هر روش ساخت سایت مزیت و معایبی دارد. مثلا طراحی با وردپرس باعث کاهش هزینه ها می شود، اما ایجاد یک سایت قدرتمند با این سایت ساز کمی مشکل است. در سوی مقابل با وجود اینکه یادگیری زبان asp.net مشکل است، اما درآمدزایی این روش ساخت سایت بسیار مناسب است.

به هر حال هر روش از ایجاد سایت طرفداران خود را دارد. چنانچه بخواهید یکی از روش های طراحی را فرا بگیرید، آونگ وب این امکان را برای شما ایجاد نموده است. تمامی روش های ساخت سایت در تیم ما به شما آموزش داده می شود و شما آزادانه و با توجه به سلیقه ی خود می توانید زبان یا روش طراحی مورد علاقه خود را برای یادگیری شروع کنید.

  • آموزش وردپرس در تبریز
  • آموزش طراحی قالب وردپرس در تبریز
  • آموزش html و css در تبریز
  • آموزش بوت استرپ
  • آموزش برنامه نویسی در تبریز
  • آموزش php در تبریز
  • آموزش لاراول در تبریز

پیش از شروع معرفی کلاس طراحی سایت در تبریز بهتر است بدانید که سایت ها برای طراحی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. شما به عنوان یک طراح سایت باید هر یک از مشتریان خود را بشناسید و با توجه به نیاز وی سایت را با امکانات مناسب بسازید:

  • فروشگاهی
  • خدماتی
  • استخدامی
  • دانلودی
  • آموزش آنلاین
  • اشتراک ویدیو
  • شرکتی
  • حقوقی
  • پرسش و پاسخ
  • و غیره

پس به عنوان طراحی سایت باید پیش از هر چیزی تفاوت این سایت ها را بدانید.

آموزش ووردپرس در تبریز

آموزش وردپرس در تبریز

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای ساخت و ایجاد سایت است. این سایت ساز به طراحان اجازه می دهد تا بدون حتی یک خط برنامه نویسی سایت را افتتاح کنند. البته این سیستم به زبان php نوشته شده است و گاهی اوقات نیاز است تا طراحان بتوانند با استفاده از این زبان تغییراتی در کدهای سایت ایجاد کنند. اما در کل بلد بودن زبان برنامه نویسی برای شروع طراحی سایت با وردپرس الزامی نیست.

 

در ادامه با برخی از ویژگی های WordPress آشنا می شویم:

  • وردپرس کاملا رایگان است.
  • این سیستم مدیریت محتوا به زبان php نوشته شده است.
  • این برنامه توسط MySQL پشتیبانی می شود.
  • حدود یک سوم سایت های دنیا با این CMS طراحی و ساخته شده اند.
  • وردپرس کاملا سئو بوده و موتورهای جستجو آن را دوست دارند.

این ها بخشی از ویژگی های سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که نشان می دهد که این سایت ساز چقدر محبوب است. اگر به دنبال کلاس آموزش وردپرس در تبریز هستید و می خواهید در سریع ترین زمان ممکن درآمدزایی خود را شروع کنید، پیشنهاد من شرکت در دوره های آموزش وردپرس در تبریز توسط تیم آونگ وب است.

 

آموزش طراحی قالب وردپرس در تبریز

اگر فکر می کنید که تنها راه درآمدزایی از طریق وردپرس، طراحی سایت است، سخت در اشتباه هستید. اگر تمایل زیادی به ساخت سایت ندارید، باید بدانید که تمامی سایت های وردپرسی نیاز به یک قالب دارند. البته بد نیست بدانید که خود وردپرس بی شمار قالب رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد، اما ایجاد یک سایت حرفه ای با قالب های رایگان چندان جالب نیست.

بنابراین می توانید به جای آموزش طراحی ظاهر کلی سایت، به آموزش طراحی قالب وردپرس در تبریز روی بیاورید. با طراحی کردن چندین قالب و فروش آن ها به شرکت ها و موسسات مختلف که قصد راه اندازی وبسایت دارند، می توانید درآمد زیادی به حساب خود روانه کنید.

اگر به طراحی پوسته های وردپرسی علاقه مند شدید، می توانید برای ثبت نام در کلاس های آونگ وب اقدام کنید.

آموزش html و css در تبریز

آموزش html و css در تبریز

HTML مخفف کلمه ی انگلیسی Hyper Text Markup Language است و بسیاری از افراد آن را به زبان نشانه گذاری استاندارد صفحات می شناسند. البته من با نظر برخی از افرادی را که HTML را زبان برنامه نویسی می دانند مخالف هستم. چرا که این علم فقط یک زبان نشانه گذاری ساده است و تنها برای نمایش عناصر سایت برای کاربران به کار می رود.

در کنار عبارت HTML همیشه CSS نیز خودنمایی می کند. این زبان نیز به طراحان کمک می کند تا سایت را استایل دهی کنند. به عبارت ساده تر از این زبان برای زیباسازی صفحات سایت استفاده می شود.

پس یک طراح سایت چنانچه بخواهد با یکی از زبان های برنامه نویسی سایتی را بسازد، حتما باید به این دو حوزه وارد باشد. البته نباید زیاد نگران باشید، چرا که یادگیری این دو زبان ساده زمان زیادی طول نخواهد کشید.

اگر به دنبال آموزش طراحی سایت در تبریز هستید باید CSS و HTML را فرا بگیرید. برای آموزش html و css در تبریز نیز می توانید به سایت آونگ وب اعتماد کنید و از کلاس های این شرکت نهایت استفاده را ببرید.

 

آموزش بوت استرپ

بوت استرپ (bootstrap) نیز به کاربران کمک می کند تا سایت خود را بر پایه  CSS و HTML و JavaScript بسازند و به راحتی به جای کدنویسی، دکمه ها، نوارها، رنگ ها و به طور کی ظاهر سایت را طرح ریزی نمایند.

اگر می خواهید بوت استرپ را فرا بگیرید، کلاس های آونگ وب این امکان را برای شما فراهم کرده است، تا این علم را نیز در شهر تبریز به راحتی آموزش ببینید.

 

آموزش برنامه نویسی در تبریز

پروژه هایی که برای برنامه نویسی با وردپرس انجام می شود، با همه ی مزایایی که دارد، نمی تواند سود زیادی برای شما به ارمغان بیاورد. به همین دلیل بسیاری از افراد تمایل دارند تا با یادگیری برنامه نویسی های تحت وب، سطح بالاتری از طراحی را شروع کنند. برای اینکه بتوانید طراحی سایت با برنامه های تحت وب را آغاز کنید، ابتدا باید تصمیم بگیرید که به کدام زبان برنامه نویسی علاقه دارید؟

برخی از زبان ها ساده تر هستند و روند آموزش آن ها بسیار سریع خواهد بود. این در حالی است که اگر بخواهید یک زبان برنامه نویسی سنگین را یاد بگیرد و سود زیادی کسب کنید، شاید زبان asp.net برای شما مناسب باشد. به هر حال انتخاب زبان مناسب به عهده خود فرد است.

به طور کلی زبان هایی که با آن می توان سایت را طراحی کرد، عبارتند از:

  • زبان برنامه نویسی پایتون
  • زبان برنامه نویسی جاوا
  • زبان برنامه نویسی php
  • زبان برنامه نویسی پرل
  • زبان برنامه نویسی روبی
  • زبان برنامه نویسی net

بنابراین قبل از شروع آموزش طراحی سایت در تبریز باید ابتدا زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. همانطور که گفتم انتخاب این زبان کاملا سلیقه ای است اما پیشنهاد من این است که برای یادگیری، حداقل در داخل ایران، یکی از دو زبان php یا asp.net را یاد بگیرید. چرا که علاوه بر درآمد خوب این دو زبان، بسیاری از کسب و کارهای داخلی ترجیح می دهند از این برنامه ها برای ایجاد سایت خود استفاده کنند.

اگر می خواهید آموزش برنامه نویسی در تبریز را شروع کنید، کافی است که از کلاس های آونگ وب استفاده کنید. تیم ما با شیوه ای جدید و با بهره مندی از کادر حرفه ای انواع زبان ها را به شما آموزش خواهد داد.

آموزش php در تبریز

آموزش php در تبریز

PHP یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی تحت وب در داخل ایران و حتی جهان است. فراموش نکنید که حتی برنامه ها و پلتفرم های بزرگ دنیا نیز از این زبان برای ساخت استفاده کرده اند. به عنوان مثال خود سیستم مدیریت محتوای وردپرس که قبلا به آن اشاره کردیم، به این زبان نوشته شده است.

پس به خوبی می توان به اهمیت php در دنیای وب پی برد. کافی است که سری به سایت های استخدامی بزنید. سیل عظیمی از پیام های کارفرمایان برای استخدام برنامه نویس، مربوط به زبان php است. پس از کنار این زبان به سادگی عبور نکنید و اگر قصد یادگیری آن را دارید، نباید چندان نگران باشید.

چنانچه به دنبال آموزش php در تبریز می گردید، دیگر نیازی نیست خودتان را خسته کنید. آونگ وب مفتخر است که با سابقه ای طولانی و بهره مندی از برترین اساتید، این زبان را به شیوه ای جدید به شما آموزش دهد تا به راحتی وارد بازار کار شوید.

 

آموزش لاراول در تبریز

لاراول یک فریم ورک است که برای زبان php به کار گرفته می شود. بسیاری این فریم ورک را برترین framework زبان php در دنیا می دانند. حتما می دانید که برای هر زبان برنامه نویسی فریم ورک های مختلفی توسعه داده می شود، اما اگر به دنبال کار حرفه ای هستید، لاراول بهترین گزینه است.

پیش از هر چیزی شاید از خود بپرسید، فریم ورک چیست؟

فریم ورک یک چارچوب برنامه نویسی شده از مجموعه ای از کتابخانه ها، استانداردها و قوانینی است که کدنویسی شده اند. این بستر برای طراحان توسعه داده می شود تا بتوانند فعالیت های خود را روی آن انجام دهند.

این چارچوب که امنیت و سرعت بالایی دارد، بهترین گزینه برای شروع یادگیری است. اگر به دنبال آموزش لاراول در تبریز هستید، بدون شک تیم آونگ وب بهترین جایی است که می توانید آموزش های خود را شروع کنید.

 

بهترین کلاس طراحی وب سایت در تبریز

تا اینجا بیشتر درباره آموزش طراحی سایت در تبریز صحبت کردیم. سایت آونگ وب با سابقه ای طولانی و درخشان آماده است تا انواع زبان ها و روش های ایجاد سایت را به شما آموزش دهد. اگر تشنه ی یادگیری طراحی سایت هستید و اگر به این حوزه علاقه مند هستید، می توانید با صرف هزینه ای اندک یک علم جدید و آینده دار فرا بگیرید تا بتوانید به درآمدهای زیادی برسید.

حتما اطلاع دارید که طراحی سایت یکی از پردرآمدترین روش های کسب درآمد اینترنتی است. پس یادگیری آن را به تاخیر نیندازید و از همین امروز برای شروع آموزش این علم برنامه ریزی کنید.

 

 

آموزش آنلاین طراحی سایت در تبریز

آموزش آنلاین در تبریز

بسیاری از افراد و کاربران در دنیای وب وقت و زمان کافی برای شرکت در کلاس های آموزشی را ندارند. به همین دلیل نمی توانند به صورت حضوری در کلاس های آموزشی شرکت کنند. همین کمبود وقت برای شرکت در کلاس برای علاقه مندان و دانش آموزان طراحی سایت نیز وجود دارد.

چنانچه قصد شروع آموزش طراحی سایت در تبریز را دارید ولی زمان کافی برای این کار در دسترس نیست، می توانید به جای شرکت در کلاس های حضوری روش دیگری را جایگزین کنید. در واقع بهترین روش برای چنین افرادی استفاده از دوره های آنلاین است.

تب آموزشات آنلاین و یادگیری غیر حضوری بسیار گرم است. امروزه کاربران تمایل دارند تا در خانه خود آموزش ببینند و مهارت لازم را کسب کنند تا اینکه ساعت ها وقت خود را صرف رسیدن به آموزشگاه کنند. به همین جهت این امکان در سایت آونگ وب به وجود آمده است تا به صورت آنلاین در کلاس ها حاضر شوید و زبان برنامه نویسی خود را آموزش ببینید.

اگر می خواهید طراح سایت شوید و در بازار کار حرفی برای گفتن داشته باشید، نگران نباشید. ما در آونگ وب شما را به بهترین روش آموزش می دهیم تا به راحتی هر پروژه ای را پذیرش کنید و آن را طراحی کنید. پس آموزش طراحی سایت در تبریز را با آونگ وب که متخصص طراحی سایت و طراحی لوگو در تبریز است از همین امروز شروع کنید.

 

سوالات متداول:

  • من اطلاعاتی درباره طراحی سایت ندارم چیکار کنم؟ ما در دوره آموزشی طراحی سایت در تبریز بصورت ساده و در عین حال حرفه ای 0 تا 100 طراحی سایت را به شما آموزش میدهیم حتی کسانی که هیچ آشنایی ندارند بعد اتمام دوره ویدیوهای آموزشی در اختیار آنها قرار داده می شود.
  • آیا دوره طراحی سایت پروژه محور است؟ بله تمامی دوره های شرکت آونگ بصورت پروژه محور است و شما می توانید همزمان با دوره سایت مورد نظر خود را نیز طراحی کنید.

اگر مایل به افزایش میزان فروش آنلاین کسب و کار خود هستید، با ما تماس بگیرید

× مشاوره رایگان از واتساپ