سئو در تبریز

سئو در تبریز
 
 
 

سئو چیست؟

سئو یا SEO یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از قبیل گوگل می باشد. SEO از کلمات Search Engine Optimization گرفته شده است. به عبارت دیگر سئو یعنی انجام یک سری کارها بر روی سایت براساس فاکتورهای استاندارد موتورهای جستجو می باشد. با انجام این کارها باعث جذب بازدیدکنندگان بیشتر می شود. در مجموعه آونگ وب خدمات سئو در تبریز برای رساندن سایت شما به صفحه اول گوگل بصورت تضمینی انجام می شود.

 

خدمات آونگ وب شرکت سئو در تبریز

با توجه به ارائه خدمات طراحی سایت در تبریز توسط تیم آونگ وب و با افزایش جستجوی کاربران در گوگل برای پیدا کردن خدمات مورد نظر خود سایت هایی که طراحی می شوند باید فاکتورهای سئو هم در آن رعایت شود. تیم آونگ وب با داشتن نیروهای متخصص در زمینه بهینه سازی سایت سئو در تبریز هزینه های حضور شما در گوگل را پایین می آورد تا علاوه بر داشتن یک سایت حرفه ای از نظر سئو نیز بهینه سازی های لازم انجام می شود تا در گوگل به صفحه اول برسید.

 

اهمیت سئو در تبریز

 

سئو چقدر اهمیت دارد؟

امسال یعنی سال 1399 با پیدایش ویروسی به اسم کرونا (COVID-19) بیشتر کسب و کارهای سنتی به مشکل برخوردند. رندگی عادی مردم با پیدایش ویروس کرونا تغییرات زیادی پیدا کرد. در این بین کسب و کارهایی که فعالیت مجازی خود را همزمان با فعالیت سنتی خود داشتند دچار مشکل نشدند و حتی باعث رونق کسب و کار آنها شد.

افراد برای پیدا کردن خدمات و یا کالای مورد نظر خود در گوگل جستجو میکردند و کسب و کارهایی که توانسته بودن سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانند هم کاربر بیشتری جذب کرده بودن و هم درآمد بیشتر داشتند. موتور جستجوی گوگل تلاش می کند که سایت هایی که برای گوگل سئو شده اند در صفحه اول نمایش دهد.

این امر نشان میدهد که داشتن سایت و سئو بودن آن سایت از اهمیت بسیار بالایی برخودار هست. سئو اصولی سایت در کلمات کلیدی که کسب و کار شما در آن فعالیت می کند و منجر به فروش خدمات و کالای شما و هم به نتایج بالایی در گوگل می شود.

سایت های مهم و پرفروش دنیا (آمازون)و ایران (دیجی کالا) را بررسی کنید همیشه بین نتایج صفحه اول گوگل هستند و این فقط با سئو اصولی امکان پذیر هست. اگر شما هم میخواهید بین نتایج صفحه اول گوگل باشید می توانید از خدمات شرکت آونگ وب از برترین و حرفه ای ترین شرکت سئو در تبریز فعالیت میکند استفاده کنید و سایت خود را بکبار برای همیشه اصولی سئو و بهینه سازی کنید.

 

استراتژی سئو سایت تبریز

 

مراحل مهم سئو سایت

برای انجا سئو و بهینه سازی سایت باید یک سری فرآیندهایی را انجام دهید. این کارها باید ادامه دار باشد البته توجه داشته باشید این کارها کمی زمانبر هستند. روش های بسیاری وجود دارد تا نتایج بهتری را در رتبه بندی گوگل کسب کنیم. از مراحل اصلی برای موفقیت در سئو سایت در تبریز 3 مورد اصلی عبارتنداز:

 

1- سئو تکنیکال

در این مرحله ساختار کدنویسی سایت را بررسی میکنیم و اصول مربوط به سئو را در طراحی رعایت می کنیم. سرعت سایت را بهینه سازی می کنیم. نسخه مخصوص موبایل یا ریسپانسیو را رعایت می کنیم. موارد مربوط به نشانه گذاری را رعایت میکنیم. در کل تمامی موارد ذکر شده را سئو تکنیکال می گوییم. قبل از شروع به تولید محتوا و فعالیت های onpage موارد استاندارد کدنویسی را آماده می کنیم.

 

2- سئو داخلی یا OnPage

در این مرحله از سئو سایت در تبریز به بررسی محتوای داخل سایت می پردازیم. البته توجه داشته باشید سئو تکنیکال هم جزء موارد سئوی داخلی محسوب می شود. قبل از تولید محتوا ابتدا شروع میکنیم و کلمات کلیدی که برای ما مهم هستند را پیدا میکنیم با روش های تحفیق کلمات کلیدی سپس رقبا را آنالیز می کنیم و بعد از آن شروع میکنیم به تعیین استراتژی تولید محتوا و موارد مربوط به لینک سازی داخلی و… هم رعایت می کنیم. در سئو داخلی علاوه بر محیا کردن استانداردهای کدنویسی باید از لحاظ محتوا نیز عملکرد خوبی داشته باشیم. به تمامی موارد ذکر شده سئو داخلی یا OnPage نیز می گویند.

 

سئو داخلی یا OnPage

 

3- سئو خارجی یا OffPage

معمولا با انجام سئو تکنیکال و تولید محتوای یونیک و مهم یعنی دو مرحله قبل کلمه کلیدی مورد نظر به صفحه اول گوگل می توانید برسانید. ولی اگر بخواهید دقیقا لینک اول گوگل باشید باید با سایت های قدیمی تر از خود رقابت کنید. نیازمند این هست که با انجام سئو خارجی که مجموعه ای از فعالیت هایی از قبیل لینک سازی خارجی مثل فعالیت در انجمن های تخصصی، فعالیت در شبکه های اجتماعی، خرید بک لینک، ارسال رپورتاژ در سایت های دیگر و… را سئو خارجی می گوییم.

فاکتورهای سئو خارجی offpage

 

سئو کلاه سیاه یا سئو کلاه سفید؟

در مراحل سئو سایت در تبریز که بالاتر آنها را توضیح دادیم ما یک سری استاندارهایی را رعایت میکنیم تا در رتبه بندی گوگل در اولویت بالا باشیم. حال با انجام یک سری تکنیک ها در این مراحل سعی میکنیم گوگل امتیاز بیشتری به سایت ما بدهد که به سئو کلاه سیاه یا کلاه سفید معروف هستند.

سئو کلاه سیاه یا سئو کلاه سفید

1- سئو کلاه سفید

در این روش یک سری تکنیک هایی که باعث افزایش رضایت کاربران و همچنین با رعایت قوانین الگوریتم های گوگل سایت خود را سئو سفید یا white hat SEO می کنیم. در این روش هیچ تقلبی را برای گول زدن گوگل انجام نمی دهیم. پایه های این نوع سئو براساس تولید محتوا یونیک و غیرکپی برای رسیدن به صفحه اول گوگل هست. در سئو کلاه سفید ما تمام تلاش خود را میکنیم که دو مرحله اول سئو یعنی سئو تکنیکال و سئو محتوا را بخوبی انجام دهیم. 

در سئو کلاه سفید ممکن هست زمان رسیدن به صفحه اول گوگل اگر رقبای قدری داشته باشیم زمان زیادی طول بکشد در بعضی مواقع به بیش از 1 سال هم می رسد. از مزیت های این روش مطمئن هستید که شما هیچ تقلبی رو انجام نداده اید و با مطابق با الگوریتم های گوگل جلو رفته اید.

 

سئو کلاه سفید

 

2- سئو کلاه سیاه

در این روش یک سری کارهایی را که الگوریتم های گوگل در آن ضعف دارد و متوجه آن نمی شود را استفاده می کنیم. یعنی در سئو کلاه سیاه تقلب می کنیم و گوگل را دور می زنیم تا سایت ما را سریعتر به نتایج صفحه اول برساند. این روش فوق العاده خطرناک می باشد و باید به این نکته توجه داشته باشید که گوگل الگوریتم های خود را بروزرسانی می کند و سعی میکند جلوی این تکنیک های کلاه سیاه را بگیرد و سایت هایی که از این روش استفاده کرده اند را بشدت جریمه می کند و باعث افت رتبه و در برخی مواقع باعث پنالتی شدن کلمه کلیدی می شود.

 

سئو کلاه سیاه

 

3- سئو کلاه خاکستری

خب علاوه بر سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه یک روشی به اسم سئو کلاه خاکستری هم وجود دارد. در این روش ما سعی میکنیم تلفیق دو روش قبلی رو انجام بدیم. یعنی سایت خود از لحاظ محتوا و ساختاری کدی در حد عالی انجام میدهیم و در کنار آن سعی میکنیم از روش های کلاه سیاه هم مثل خرید بک لینک کمی داشته باشیم بطوری که طبیعی به نظر برسد.

سئو کلاه خاکستری باعث می شود رتبه سایت ما در کنار محتوای خوب به سرعت در گوگل افزایش رتبه پیدا کند. توجه داشته باشید توصیه ما استفاده از سئو کلاه سفید هست و در مواقعی که می خواهید از دو روش دیگر استفاده کنید حتما باید یک متخصص سئو در تبریز راهنمایی های لازم را بگیرید و سپس اقدام نمایید.

 

سئو کلاه خاکستری

 

تا چه مدت از سئو استفاده کنیم؟

بگذارید با یک مثال این مورد را توضیح دهم. فرض کنید در مسابقه شرکت کرده اید و می خواهید نفر اول مسابقه شوید. به نظر شما باید چقدر تمرین کنید و یا چه کارهایی را باید انجام بدید تا نفر اول این مسابقه شوید؟ می دانید که تنها شما نیستید که می خواهید در این مسابقه اول شوید افراد دیگری هستند که میخواهند نفر اول باشند. باید رقبای خود را بشناسید و با آنها به رقابت بپردازید اگر رقیبی همیشه در حال تمرین هست، زمان بیشتری می گذارد قطعا شما هم باید چند برابر این رقبا را باید انجام دهید.

گوگل هم دقیقا مثل یک میدان مسابقه می باشد. شما باید حداقل با 100 سایت رقابت کنید تا بتوانید رتبه بالاتری را کسب کنید. اگر شما به رتبه اول گوگل رسیدید مطمئن باشید رقبای شما میخواهند از شما جلو بزنند و جای شما را بگیرند. در سئو مفهومی به نام چند روز یا چند سال یا چقدر باید سایتمان را سئو کنیم نداریم. هر روز رقبای جدیدتر اضافه می شود و شما باید همچنان به سئو سایتتان دقت داشته باشید تا امتیاز زیادی با این رقبا داشته باشید تا به شما نرسند.

پس سئو ماندگار نیست و نسبت به رقبا این مورد سنجیده می شود و باید هر روز رقبای خود را زیر نظر داشته باشید تا از شما جلو نیافتند.

 

آموزش سئو در تبریز

 

 

آموزش سئو

اگر می خواهید فرایند سئو را خودتان یاد بگیرید. حتما باید به این نکاتی که در ادامه توضیح میدهیم را توجه کنید. آموزش سئو یک فرایندی زمانبر و پیچیده هست. باید حوصله و تلاش برای یادگیری بیشتری را داشته باشید. صرفا با دانستن چند نکته سئویی نمی توانید کاری پیش ببرید. باید با روش ها و تکنیک های حرفه ای سئو عملا کار کنید تا بتوانید هر یک از مراحل سئو را درک کنید. اگر به موضوع سئو علاقه مند هستید و میخواهید از ابتدا یاد بگیرید می توانید با روش های زیر شروع کنید.

1- شروع مقدماتی با یک کتاب

قبل از هر چیزی باید با مفاهیم اولیه و عمومی سئو آشنایی داشته باشید. کتاب های زیادی در اینترنت وجود دارد که شما را با این اصلاحات آشنا می کند. برای شروع پس این مفاهیم را یاد بگیرید.

2- مطالعه مقالات مرتبط در حوزه سئو

بعد از آشنایی با مفاهیم اولیه سئو شروع می کنید مقالاتی که مربوط به سئو می شود را مطالعه می کنید و حتی می توانید ویدیوهای تخصصی که در این زمینه هستند را مشاهده کنید.

3- شرکت در دوره های آموزش سئو در تبریز

بعد از اینکه اطلاعاتی در زمینه سئو کسب کردید زمان این هست که دیگر بصورت عملی و با گذارندن دوره های تخصصی شروع به یادگیری کنید و تکنیک های بیشتری را یاد بگیرید. ما در آونگ وب در دوره های آموزش سئو در تبریز به شما تمامی این موارد را آموزش می دهیم تا در زمان کوتاهی با تکنیک های حرفه ای سئو آشنا شوید و براحتی توانید در سایت خود اعمال کنید.

 

خدمات دیجیتال مارکتینگ در تبریز

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال شامل کلیه فعالیت هایی است که برای تبلیغات خدمات ، محصولات با استفاده از اینترنت و امکانات و ابزار دیجیتال انجام می شود. در دیجیتال مارکتینگ در تبریز، از تعدادی از ابزارها و تکنیک ها استفاده می شود که به طور خلاصه به شرح زیر است ، اما لازم به ذکر است که فعالیت های تبلیغات آنلاین محدود به موارد اعلام شده در ادامه نیست.

برخی از خدماتی که در مشاوره دیجیتال مارکتینگ در تبریز به شرح زیر است:

  • بازاریابی با استفاده از موتورهای جستجو (SEM)
  • بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO)
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Media Marketing)
  • تبلیغات براساس کلیک (PPC)
  • بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ
  • تولید محتوا
  • تبلیغات بنری

شرکت آونگ وب یکی از بهترین آژانس بازاریابی دیجیتال تبریز و شرکت طراحی لوگو در تبریز می باشد که با ارائه آموزش دیجیتال مارکتینگ در تبریز آماده خدماتی دهی برای همشهریان عزیز می باشد. 

 

نمونه کارهای سئو سایت:

 

 

سوالات متداول:

  • هزینه سئو سایت در تبریز چقدر هست و چه مدت طول می کشد؟ هزینه سئو براساس رقابت هر کلمه متفاوت می باشد و براساس سختی کلمه از 1 تا 6 ماه طول میکشد تا در نتایج صفحه اول گوگل ظاهر شود. جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره های شرکت تماس بگیرید.
  • آیا شرکت شما آموزش سئو حرفه ای هم دارد؟ بله شرکت آونگ وب با داشتن بیش از 100 نمونه کار حرفه ای در زمینه سئو بصورت حرفه ای و تضمین شده همان روش هایی که برای سئو انجام میدهیم به شما هم آموزش می دهیم.

اگر مایل به افزایش میزان فروش آنلاین کسب و کار خود هستید، با ما تماس بگیرید

× مشاوره رایگان از واتساپ